poniedziałek, 14 grudnia 2009

Frisbee w święta!

Eloelo! Jak ktoś będzie miał ochotę pograć w święta w Grudziądzu to niech się odzywa. Kizer i ja (Majeś) jesteśmy w Gru od piątku a Pablo dojedzie jakoś później. Możemy po prostu porzucać albo zagrać w ultimate'a (fajnie, gdyby było chociaż 4v4). Przy takiej pogodzie konieczne są jakieś rękawiczki co by palce nie odpadły i jakiś w miarę sportowy ubiór, żeby wygodnie biegać.

Ps. Chłopaki z szatana mogą przyjść dostać w dupę, a Tomas niestety - popatrzeć. he he he.

2 komentarze:

  1. To ja przyjdę! będę w sobotę w Gru, to w niedziele jestem gotowa :) jeśli kobity też są mile widziane :)

    Milennia

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest niby fajna opcja, ale nie mam wygodnych butów. mój tyłek tylko dobrze prezentuje się na co najmniej 8 cm obcasach.j

    OdpowiedzUsuń